Bebeğim 2 aylık. Uyku düzenimiz; her gün saat 11 de uyuyor. Ben istiyorum ki biraz daha erken uyusun. Nasıl yapacağım? Uyku eğitimi için 4. ayı beklemem gerektiğini biliyorum ama bu düzen bildiğim kadarıyla öncesinde oluşuyor. Sizin bebeklerinizde geç uyuyor mu? Neler yaptınız?