enmir Kızlar gaz sorunu kaçıncı ayda bitiyor sinyalleri nelerdir, Birde her bebek atak geçirmek zorundamı şiddeti ile sakin geçiren hiç yokmu şuan 3.aydan size kocaman bir 👋
tiredmom_ enmir 4.ay atağından merhaba. Meme reddi var emziremiyorum uyku düzeni berbat. Arkadaşim da benle aynı ayda onda da aynı. Yani malesef her bebek geçiriyor.
tiredmom_ enmir gaz sorunu 4. Ayda azalıyor ama bebekten bebeğe fark ediyor bazisinda bitiyor bazisinda azalıyor bizde azaldı ama bitmedi
Anneko enmir bir anda kesiliyor gaz sıkıntısı hatta inanamıyorsunuz bu sefer de gazı olmadığı için başka bir sıkıntı var herhalde diye düşünüyorsunuz annelik çok tuhaf 🥴🤣🤣
Merim59 enmir gaz genel olarak 3 ayda biter tabi istisnalar mevcut ataklarda ömür törpüsü desek daha doğru olur 😂 yani 2ve 4 ay atakları artık dicek anlatacak kelime bulamıyorum korkutmak ta istemem gerçi ama pek iyi dönemler değil 😂
enmir tiredmom_ uygulama bana şuan huzursuz iştahsız vs gibi şeyler sıralanmış 3.ay atağı diye inşallah olmaz şu bir kaç gündür o kadar iyi gidiyoruz ki anlatamam inşallah 😊 sizede kolaylıklar diliyorum
ZeyzeyinAnnesi1 tiredmom_ bi süre sonra düzeliyo uykudayken emzirin daha rahat emiyorlar yada ben denemedim ama duştaykende emziren var
enmir tiredmom_ bizimki azaldı gibi kolayda çıkartıyor gibi artık bende fasulye mercimek çorbası içmek istiyorum 😂
tiredmom_ enmir 4. Ay atağı daha zor. 3 o kadar zorlamadi. 3. Ay çok iyiydi uyku düzeni oluşturmuştuk 4 de o da çöp oldu
Liyamm22 enmir benim kızımda 3 ayı geçti gaz problemi bitti mercimek fasülye denedim sıkıntı yaratmadı ☺️ Bi bulgur yemedim daha yavaş yavaş deneyebilirsiniz bence
Ecemilay Anneko benim kızım kolik gazı gittiğinde çocuğa bir şey oldu diye soluğu doktorda alırım kesin o kadar ki alıştım sabahlara kadar gezip gazını çıkartmaya
Mgf Anneko kaçıncı ayda kesiliyo. 3 ay 5 günlüğü ara ara halen devam ediyor nezamn tamamen bitecek merak ediyorum
Anneko enmir hiç kaldırma artık bırak uyusun bu sefer de alışkanlık için kalkıyorlar aç olduğu için değil belki gece 1 kez rüya öğünü yapabilirsin
enmir tiredmom_ çok şükür bizde şuan iyiyiz umarım kendi kendime nazar etmem. En korktuğum 4.ay çünkü form hep 4.aydan yakınıyor muhtemelen ilk doğduğunda ki gibi olacak sürekli emmek isteyip kucakta uyuyup ağlayacak belki sabaha kadar uyumayacak
Anneko Ecemilay bu beeen gerçekten de hastaneye gitmiştim bu çocuk artık ağlamıyor bir şey mi var diye doktor o kadar çok gülünce beni bir ağlama tutmuştu ki sormayın gerçekten bitti mi diye çaresizlik öyle zor ki Allah kimseyi çaresiz koymasın hele evlat konusunda sacma dediğim her şeyi yaptım o dönemde şimdi geriye bakınca gülerek anlatıyorum ama aklıma geldikçe bir daha asla çocuk yapmayacağımi düşünüyorum 🥴🥴🥴
DenizSultan01 Ecemilay ah o kolik yokmu en zoru en yıpratanı bende yaşadım ve çok zordu inanki artık gaz sancısının bittiğini saatli ağlamaları kesilmişti ordan anladım bir anda kesildi bitti dedim Allahım şükürler olsun ama o 4. Aya kadar yaşadıklarım inanılmaz zordu🥺 sizede bol sabırlar diliyorum 🌸
dilekmadan enmir Evet kesinlikle öyle. 3. Ayı çok özlüyorum. Gece sürekli uyanıyor hem de ağlayarak. Emip geri uyuyor sonra hoop bir daha. 4,5 aylık
tiredmom_ enmir aynen öyle yalnız bir farkla yeni doğanken emmek istediğinde emiyor 4. aya geldiğinde emmek istiyor ama emmeyi de reddediyor öyle bir durum var ve sürekli kucakta uyuma isteği🥴 ayda o kadar uzun uyurdu ki geceleri aç kalmasın diye ben uyandırıp emzirirdim 4. ayda malum gece hiç uyumuyor
enmir Anneko ay bu formda neler öğrenicem daha rüya öğünü ilk duyuyorum o ne oluyor 😂 ben Bi kez kaldırıyorum bebişe kalsa asla kalkmıyor
enmir Merim59 ay evet 2 ay atağı Dr bilmeden kolik demişti ben Bi eywah dedim ama çok şükür kolik falan değilmiş ben 4tten çok tırsıyorum😂bizim gaz sancısı da hafifledi gibi ama hala var
birtutambilgi nazlimom_ nasil anlayabilirim bittiğini artık delirmeme ramak kaldı kaka yapamadığı için mi gazı mı var anlayamıyorum ben
enmir nazlimom_ ay bu gazda son aya kadar kullanıyor şansını zaten 6 aylıkken ek gıda başlıyor gazda biliyor işini 😂
Jsjshsh enmir benim gazdan da ötesiydi ıkınmalar 7/24 dü 15 günlükken başladı 2 ay 20 gün den itibaren azalarak bitti fakat şimdi de atak dönemi midir nedir yatmak istemiyor hep kucakta kalmak için ağlıyor kendi yattığı yerden kalkmak için çabalıyor ve ağlıyor uyku düzeni de yok gece 2.5 da yatıyor maalesef ki ama gaz durumu geçtiği için buna şükrediyorum yine de
enmir Jsjshsh evet ya oda olsaydı çıkılmaz Bi hal alabilirdi, Allah kolaylık versin çok zor gerçekten bende 2 aylıkken ağlamıştım neyi var diye atakmış😂