bebegim 3 bucuk aylık doğdugundan beri yalancı emzik emiyor, fakat uykuda ağzından düşünce sürekli ağlıyo geceleri milyon kez kalkıyoruz, emzik uykuya geçişini kolaylaştırdıgı gibi uykularını da cok bölüyor bıraktırsam cok mu erken veya nasıl bi yol izleyebilirim fikri olan varmı