İki gündür bebeğimi dogru düzgün emziremiyorum tutuyor memeyi bi iki çekiyor sonra ağlayarak geri çekiyor kafasını. Bi yerde okumustum regl olunca ve yaklaşınca sanırım sütün tadı herzamankinden farklı oluyor. Regl olcak gibi hissediyorum zaten. Cok korkuyorum meme reddi yaşayıp hiç içmezse diye iki gündür dogru düzgün emmedi. Bu durumu nasıl atlattınız