2 aylık kızım var bu salgına yakalandı cigerleri enfeksiyon kapmış dedi doktor hırıltı öksürük kusma yeşil kaka zor nefes alıp verme hepsi var bebekte gitmedim doktor hastane kalmadı çocuga derman bulamadım 2 aylık die ne ilaç veriyorlar nede doğru düzgün tedavi yapıyorlar hastaneye yatıralım dedim servisler doluymuş yatıramadım 2 gece acilde yattı sabaha kadar neb makinesi aldım ventolinle flaxir ilaç verdi hava veriyorum bide serum fizyolojik su ile burnunu açıyorum yok bana mısın demedi iyileşemedi bebegim doktorlarda Bi tedavi uygulamıyor benim gibi başına gelen atlatabilen oldu mu