Senemsedat133 Kızlar burnu çok tikaliydi rahat uyusun diye sürdüm 1.5 yaşında burun deliklerim altına sürdüm 10 dakika sonra bakayım dedim sürülür mü diye çok korkunç şeyler okudum ya napicam ben şimdi??
atesvesu Senemsedat133 sil canım orayı durula ben sürmek yerine kaynamıs suyun ıcıne koyuyorum odaya kokusu yayılıyor
LaMamaDellaCicala Senemsedat133 iyiki bu posta bakmisim belki bende yapardim birgun cocugum hasta olunca dur bqkqyim ne oluyormus iyimi bari cocugunuz gecmis olsun
Busranehirmila Senemsedat133 küçükken annemden gizli viks yediğimizi hatırlıyorum 🤦🏻♀️ cildine sürmeniz çok büyük zararlar vermez diye düşünüyorum silin güzelce. Bu arada bize bişey olmamıştı
Senemsedat133 atesvesu of ya bide özellikle buruna sürülmemesi gerekiyormuş doktora götürsem mi acaba
Senemsedat133 atesvesu ay hayatta uyumam ben sabaha kadar ya ben herseyi yüz defa googlede arasitirirdim nasıl böyle bişey yaptım cahilligime denk geldi ya of uyumam asla başında bekler solunumuna bakarim
atesvesu Senemsedat133 gerek yok bence boşa elham yapma buurnu tıkalı olunca ben duşta buhar yaptırıyorum hepsini atıyor rahat rahat uyuyor o sekil yapabilirsin
Senemsedat133 LaMamaDellaCicala içindeki mentol ciğerleri kurutup öldürüyor Muş burna asla surulmemeliymis 😥
LaMamaDellaCicala Senemsedat133 hemen olmaz bencede cocugum konusunda bende boraz panik bir insan oldum son zqmanlarda buyudukce telaslaniyorum ama viks bu yiyen varmis baksana
Senemsedat133 Busranehirmila burna asla surulmemeli diyor solunum yoluyla ciğerleri kurutuyor ya kafayı yicem ya ben nasıl böyle bir ihmalkarlik yaparım ya
LaMamaDellaCicala Busranehirmila bunu okuyunca gece gece kahkaha attim sende cok gül emi 😂😂😂😂bende kardesimle karinca yiyodum ya😳
Busranehirmila Senemsedat133 silmişsinizdir zaten sadece 10 dakikada ciğerleriyle alakalı öyle büyük bir problem yaşayacağınızı sanmıyorum çünkü zaten viks buhar yoluyla da solunabilen bişey o şekilde kullanılıyor. Cold mix falan da kullanıyoruz mesela yastığına damlatıyoruz o da kokuyor ama bu şekilde büyük zararlar olması için çok maruz kalması gerekiyordur diye düşünüyorum
Busranehirmila LaMamaDellaCicala ay hep gülelim inşallah 😂❤️ biz de viks i kardeşimle yemiştik valla 😂😂😂
Senemsedat133 LaMamaDellaCicala ay inşallah valla şuan nasıl bir pişmanlık içindeyim anlatamam ama benim yüreğim dayanmaz ambulansı arayıp sordurcam çocuk doktoruna sorarlar en azindan