Hayırlı geceler anneler, eşimin haftada 2 gün nöbeti oluyor. O gecedeyken ben oğlumla uyumak istiyorum çünkü sabaha karşı “Anni koykuyoyum”diyip odama geliyor. Onun yatağı tek kişilik montessori. Dolayısıyla sığamıyoruz. Kendisi bacaklarını açarak uyuyor. Yanıma alsam düşermi sizce? Biraz dağınık uyuyor. Korkuyorum açıkçası ama artık büyüdüğü için düşmez diyede düşünüyorum aslında. Bu arada 28 aylık. Fikir ve önerilerinizi merak ediyorum çiçeklerim🌸