2 yaş 3 aylık kızım. Uyku nedir unuttum artık salak gibi geziyorum afedersiniz.
Gündüz uykusunu bıraktı sabah 10 gibi kalkıyor akşam 9-10 gibi uyuyor gece 1 de uyanıyor 3-4 kadar uyumuyor yatakta sürekli birşeyler isteyip duruyor anne sırtımı kaşı anne su anne süt anne çiş anne bacağım ağrıyor saatlerce böyle sürüyor 10 defa belki tuvalete gidiyoruz o süreçte uzun zamandır da böyle ben bu sefer 4 de falan uyumuş oluyorum asla uykumu alamıyorum çok gergin çok sinirli bi insan oldum artık hiç birşeye tahammülüm kalmadı neden böyle bu çocuk ne yapmam gerekiyor ya Allah aşkına dün mesela gece 3 de uyandı sabah 8 buçuğa kadar uyumadı sonra yine 10 da uyandı
Gün içinde de yoruluyor dışarı çıkarıyorum vs ama genel olarak hep mutsuz hep ağlak :(