38-ruyam bozdurduğunda ayar derecesi bir şey değiştirmiyor. Eğer takacaksa biraz deformeye açık oluyor. Ama çeyrek de taksanız zaten onu da kenarda tutmak zorunda kalacak, yakasına takıp gezemez ya :) o yüzden kendinizi daha memnun hissedecekseniz bileziğinizi takın. İster taksın ister bozdursun. Hatıra kalsın istiyorsanız bilezik değil bileklik alın, kolye vs alın. Kız kardeşiniz durumunuzu biliyorsa zaten ne alsanız hoşuna anlayış gösterecektir