Mminigimm bebeğim daha bir yaşındaydı, dayımın eşi dedi ki (iki tane evli, bir nişanlı, bir bekar çocuğu vardı) “annelikte hayat boyu rahatladığın bir an yok bir kere doğdu mu ölene kadar yükü omzunda” demişti. O kadar doğru ki. Tabii ki başımızın gözümüzün üstüne yavrularımız… Ama büyük bir sorumluluk. Rahata erme durumundan çok alışmak var.