HandeSs Oglum grip gibi oldum oksuruk burun akintisi esim ates olmadigi icin goturmehyelim ded bitkisel yontemlee deniyorum. Biriside cigere iner demis nasil oluyor o tehlikelimi yani 2 gunde oksuruk azalinca goturmeyeyim demistim antibiotik kullanmasin gene diye yanlis mi yapuyorum
MyPrincessBaby_ HandeSs kesinlikle götürmeni tavsiye ederim , benimkinde ateş yoktu yonuzca hafif öksürük vardı 4 gün bekledim geçer diye , ciğere balgam inmeye başlamış, ama şükür atlattık erken teşhisle , yoksa ömür boyu bronşit sıkıntısı çekecektik
HandeSs MyPrincessBaby_ ilk gun cok siddeyliydi suan pek yok oksurugu yani saysam 5 kez oksuruyor gunde ama balgamli oksiruyor. Genede tehlikelimidir ? Sizdd azalma olmusmuydu
MyPrincessBaby_ HandeSs evet baktım geçiyor gibiydi , ablam da geçmez sen anlayamazsın götür sen deyince , bende aklımda kalmasın diye götürmüştüm ama bilmiyordum böyle olduğunu bir daha hemen götürcem , aklımda kalacağına doktor görsün yine de siz bilirsiniz ben her zaman götürme taraftarıyım
Rika HandeSs ben goturmuyorum mesaj atiyorum doktora. Zaten doktor da bitkiselci ben de oyleyim. Cok cok mecbur kalmadikca kan almaz antibiyotik vermez. Mesela burnu akiyor tikali ben goturmuyorum atesi yok diye. Cunku belli ki usuttu. Evde halletmeye calsiiyorum. Daha onceden de boyle yaptim oksuruk fazlaysa cigere inebiliyor. Oksuruk olmamasi icin bol bol burun temizligi sart
Taze_annecik HandeSs Öksürüğü ve ateşi çok şiddetli olmadığı sürece hiç götürmüyorum. Doktorlar antibiyotik veriyor en ufak bir şeye 18 aylık kızım sadece 3 gün kullandım antibiyotik ama peşinden hemen probiyotik kullandım. Burnunu açmak çok önemli eğer burnu tıkaliysa genize iniyor ve öksürük yapıyor temizlenmedigi zaman cigere iner. Ben hastalandığını anladığım vakit yemeklerine ya da yoğurduguna çiğ sarımsak doğruyorum çok şükür hastalanmadan gecip gidiyor. Eğer olur da hastalandı bal limon sarımsak kürü yapıyorum. İlaçsız hemen toparlanıyor.
_The_ANA_ HandeSs Balgamlı öksürük, nefea alırken hırıltı bunlar ciddi durumlar. Biz yeni atlattık en başında hastaneye götürdüğümüz için ciğere inmeden atlattık. Ama hastane doluydu ciğeri dolmuş bebeklerle özel hastaneydi hep doluydu
Prensesannesi2022 HandeSs malesef erken gitmeme rağmen bile ciğerlere inmiş persembeden beri hastanede yatıyoruz zatürreden 😔 bence kesinlikle hemen gidilmeli