Ya kızlar çıldırmak üzereyim yalvarırım bilen biri söylesin bıktım artık 2 hafta oldu üst katımdan evime su geliyor kadın yaptırmam diyor tavan komple sapsarı oldu su elektrik şarteline kadar gitmiş durumda tesisatçı çağırdık parasını ben ödedim onların giderinden geliyormuş yaptırmam diyor 3 çocuğum var korkudan uyuyamaz oldum beyaz masa ve zabıtaya söyledik bişey yapmadılar avukata verin dediler avukata vericek durumum yok binamız eski oda ev sahibi bende nerelere başvuru yapabilirim yardımcı olun kızlar