eedacinarr Bez değişimini bir sleepy bir prima takıp yaparsan sorun yaşamazsın diye düşünüyorum. Benim oğlanda pişik oldu prima kullanırken sleepye geçtim daha kötü yaptı suan bir molfix bir prima takıyorum . Kimyasal vs prima kullanmak istemesemde diğer bezleri görünce primadan vazgeçemiyorum.
AliyeAsel [bilinmeyen] primalardan en iyisi air canım tavsiye ederim aktif bebek yada pampers baya kalitesizleşmiş
EsraBilal [bilinmeyen] birde migrosun bezini denemeniZi tavsiye ederm. Ben prima kullanıyodum. Gündüz sık değiştirdiğimiz için minies kullanıyoruz gece prima takıyorun
Ayazzz Sleepy nin 1numarasını almıştık prima dışında denemek icin 2kere bebeğime taktım ve hiç memnun kalmadım cünkü kakayı emmiyor resmen yüzeyde bırakıyor
Beyzaaa [bilinmeyen] kızımında poposu sivilce sivilce oldu pişik değil gibi acaba bezden mi diyorum sleppy 3 kullanıyorum ama
Can [bilinmeyen] aynen artık sacmaladilar içindeki adeti düşürüp zam yapmaktan sıkılmadılar en azından primaya vereceğimiz para zorumuza gitmez ben de primaya gececegim