baykuskiz_ begonvilkokusu ellerimi harcayacak kadar ciddiye almiyorum bu hayati vileda varken niye elimle sileyim. Bacaklarima yazik 😂
Busranehirmila begonvilkokusu silva diye bişey aldım bakalım daha gelmedi. Normalde bayadır günlük temizlik için sprey mop kullanıyordum. Evi günde 5-6 kez süpürdüğüm için yetiyodu bana ama spreyi bozuldu 3. Kez almayayım değişik bişey alayım dedim onu aldım kullanan varsa bilgi alabilirim 😂
Rev_-94 Ben bı dönem elimle siliyordum. Daha sonra ev temizliklerine gitmeye başladım orda da çoğunluk el ile sildirdiler dizler pert o yüzden evi Vileda ile temizliyorum
ReisinKizi Busranehirmila ben kullandım Bi ara. O da elle silmek gibi yorucu oluyo her şeyi almıyo toplayıp bezle alman gerekiyor tozları falan onunla uğraşıcağıma elimle silerim dedim bir senedir elle siliyorum gayet memnunum 😬
Minnakkk Busranehirmila ben cok memnunum gunluk temizliklerimde kullanıyorum ve viledeya gore cok cok guzel siliyor dogru bş tercih olmus bence
Asli123 Busranehirmila bende bir haftadır kullanıyorm silva mopu. Bez zemine çok yapışıyor silmek güç istiyor 😂 aşırı iyi süpürülmüş bir ev olması lazım yoksa getirdiğiniz tozlar kalıyor bi kenarda elle almak lazım. Aldığımdan beri evi eşim süpürüyor ben siliyorm. Ben süpürdükten sonra nasıl siler denemem lazım yorum yapamıyorum.
Mertbabyy begonvilkokusu tabiki vileda ile . Arkamı dönmeden batıyor toz oluyor ve evde iki çocuk temiz kalmıyor ki hiç o yüzden canıma yazık elle silemem valla
Duyulurum begonvilkokusu mopla siliyorum, zamanım oldukça da elle. Eldiven kullandığım sürece silmek zor gelmiyor
maras46ikincihesap Duyulurum kovalı mop mu kullanıyorsunuz nasıl bir şey memnun musunuz benim de viladam bozuldu ama tekrar vilada mi alsam mop mu alsam kararsızım
Deletedmom_105 begonvilkokusu haftada bir kez mutlaka elimle silerim ki detay silmek daha iyi oluyor, diğer zamanlar spreyli mop ile sil geç
maras46ikincihesap pembehanm üstte başka birine de sormuştum sizin mop nasıl Kovalı mı sadece tek başlık halinde mi memnun musunuz
Liyaveannesi begonvilkokusu Vileda ile siliyorum valla ev işleri nankör canımı yolda mı buldum yahu 😄
Mizmizmyrtle begonvilkokusu arada elimle siliyorum ama hem çok uzun sürüyor hemde 2 gün belim ağrıyor
Busranehirmila ReisinKizi moral oldu sağol 😂 neyse gerçekler acıdır teşekkür ederim yorum için ☺️ sürekli süpürdüğüm için toz pek olmuyor bide evim küçük 1+1 o yüzden deneyip göreceğiz i
ReisinKizi Busranehirmila kullanan varsa demişsin yazdım 😂 aman canın sağolsun boşver kullanırsın gönlün geçene kadar. Bir onu bir bunu deniyoruz işte temizlik uğruna 🙂
Duyulurum maras46ikincihesap kovalı mop istiyordum ama eşim “daha ucuzunu buldum” diyip sprey olandan almış marketten 😅 aşırı iyi bir şey değil ama günü kurtarıyor işimi görüyor