
Kızlar koltuk yaptiricaz büyük bi L yaptıralım dedik bol bol oturma yeri olsun istiyoruz hatta yatılı misafirimiz de çok geliyo yataj olması da önemli neyse L nin karşısında da nerdeyse 3 m en 110 cm de boy olacak bi pencere onumuz var oraya da normalde L nin modelinde bi üçlü koltuk yaptıracaktık ama sonra eşimle sedir gibi mi yaptırsak dedik ikimizde rahatligu seviyoruz biraz da farklılık olsun boydan boya yaptıralım kenardaki boşluklar da degerlensin dedik ama şimdi bi kararsızız acaba ilerde pişman olur muyuz diye düşünüyoruz kendi evimjz ama sedir kullanışlı olur mu bilemedik altinda kasası da olacak depolama alanı olarak da kullanıcaz ama yine de kararsızız siz olsanız ne yapardınız evinde hiç sedir olan var mı acaba kullanışlı mı tabi altını temizlemej kolay olmayacak bu arada onun bilincindeyim