Kızlar ailecek hasta olduk iki gün öncede kızım hasta oldu serum yedi antibiyotik başladık. Şimdi az önce emzirirken fark ettim 4 aylık oğlumun da ateşi var. Şu an ne yapmam gerekiyor acil doktora mı gidelim yoksa calpol verebilir miyim napıyım acil öneri bekliyorum