Gktrk_ege25 Selam Kızçelerrrr Bebeğim erkek 4 aylık doğduğu günden belli prima molfix sleepy bio naturel ne kullandıysak pişik yaptı cok hassas bir cilde sahip öneri lütfennnnn
Dilar35 Gktrk_ege25 hepsini kullandım pahalı diye kaliteli diye denedim birgun a101 den bez aldım pişik misik kalmadı berbatti onun dışında kullandıklarım yanık gibi oluyordu çocuğum
Tgbaa41277 Gktrk_ege25 ıslak mendil tercihinizden sebebde olabilir. Size tavsiyem unibaby yenidoğan ıslak mendili🤌🏻🤌🏻
angelka Gktrk_ege25 merbys nursery isimli iceriginde gumus suyu olan cook guzel bir pisik kremi kullaniyorum. Ben alerjik biriyim arada ellerim kabarir kendime de kullaniyorum cok yogun beyaz yapida bir krem o yuzden minik bir parcasi yetiyor, oglum da cok hassas tenli daha hic pisik olmadi. Baby turco 👌🏼
Udduy18 Pişik kremi ne kullanıyorsunuz oda yapıyor olabilir? Yada çok uzun süre bekletiyorda olabilirsiniz bunlarda değilse goo.n ,önlem , marketlerin kendi markaları felan var hepsinden az az alıp denemelisin en mantıklısı
Gktrk_ege25 Udduy18 bepanthol kullanıyorum mustela sudo krem falan hiç bir işe yaramıyor bezlerdeki çiş çizgisi tam dolmadan açıyorum 🤷🏻♀️
minikkusannesi En başta baby turco kullandım fakat kalıbı çok küçük ve çok temiz içerikli değil diye Molfix pure&soft kullanmaya başladım. Çok da memnunum. Her yerde mavi olan molfix var ama karton gibi hiç güzel değil o
angelka minikkusannesi icerigi temiz olan bez nedir ya ilk kez duyuyorum 😂 bez pisik yapmaz kullandiginiz urunler veya kakasi pisik yapar pamuktan kim pisik olmus
Gmzeabduygzefe minikkusannesi aynen mavi molfix de babam turco da kağıt gibi en güzeli molfix pure&soft bizde onu kullanıyoruz başta prima premium care kullandık o çok güzeldi fakat molfixe göre biraz pahalı molfixi deneyince keşke en başta bunu alsaydık dedim yani
Poyrazin_annesii Vala her bebegın cildi hassas ama bnm bebegıme bimin bezi ve baby turco cok ıyı geldi. Sımdı bakıyrmda bimin bezı baby turcodan daha pahalı olmş bnde baby turco alıyrm memnunum bıde krem olarak sebamed alıyrm
pogacayanakk angelka siz yaşamamış olabilirsiniz ama malesef pişik yapan bezler mevcut yaşadığım için biliyorum
minikkusannesi angelka bazı bezler silikon falan içeriyor ve dokusu da kağıt gibi karton gibi oluyor. Pamuk diyorsunuz da hepsi gerçek pamuk gibi olmayabiliyor. Cildi hassas bir bebeğiniz olsa bu yorumu yapmazdınız
angelka pogacayanakk naylon falan kullanmaniz lazim yani 2022 deyiz üretilen bezler kimyasal icermiyor
pogacayanakk angelka gerçekten yaşamadığınız için bilmiyorsunuz bunu anladım. Sleepy kullanırken yaşadım bu sorunu ve prima kullananlar da bile pişik olabiliyor. 2023 te olmamıza rağmen bezlerde petrol türevi olduğunu bilmiyorsunuz. Araştırın derim
Beyzas16 Biz macır kremi kullanıyoruz hiç pişik yapmıyor dene istersen bez değildir belki kullandığınız krem etkili degildir
bsraoyku Gktrk_ege25 ben sleepy kullanıyorum ilk doğduğunda benim bebeğimde pişik oldu dışarda kakasını yapınca mecbur farklı bir bez taktık ondan sonra pişik oldu şimdi geçti ben ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum günde 5 6 kez bezini değiştiriyorum silmeden bezini takıyorum sadece kaka yapınca yıkıyorum zeytin yağı hindistan cevizi yağı yada bebek yağı sürün nemli olunca çiş temas etmiyor
angelka pogacayanakk petrol türevi? Asil pisik kremlerinin hemen hepsinde petrol hammaddesi vazelin bilesigi var “ parafin” buna bepanthol dahil. O yüzden tekrarliyorum bezin nemli kalmasi, kakanin asit icerigi disinda bezler degil urunler pisik yapar ve temiz icerikli bez diye bisey yok😂