Prensannemm ilk oğlumda sütten 9 aylıkken kesmeme rağmen 2 yaşına kadar süt gelmeye devam etmişti. Hatta bu bende vücut kokusuna sebeb oluyordu. Öyle çok gelmez emmedigi için ama sıkınca yada arada kendiliğinden bir kaç damla gelir. Bana doktor troidlerine baktır ondan olabilir demişti. Birde artık kesilsin istiyorsan asla elleme birde sıkı südyen giy demişti. Ben ikinciye hamile kalınca kesildi doğuma yakın tekrar başlamıştı.