19 aylık bi kere 9 aylıkken balık vermiştim feci kusmustu serum filan ondan sonra çekindim vermedim dün yine vereyim dedim farklı bi balık tosta yaptım yağlı olmasın diye yiyince sorun yok akşam olunca yine kusmaya basladı acile götürdüm bir daha veröiucem bi doktora danışıcam ama aynı durumu yaşayan varmı