Gizemderinlina oglum 6. Ayinda sadece 200 gr almisti. Ebe normal dedi .cunku artik hic yerinde durmuyor. Surekli hareket halinde. 2 hafta sonra doktoruna goturduk 7. Ayimizin basinda 200 gr almisti. Cunku ek gida destegide almaya basladi. Doktor bir sorun yok artik oyle ayda 1 kilo almaz dedi