Sevo-0667788 İyi geceler kızlar oğlum 4.5 aylık oldu geceleri acayip derecede yüksek sesle ağlamaya başladı son üç gündür uyuyo uykudan uyanıp çığlık atarak ağlıyor bide en ufak sesden çok korkuyo sıçrıyo resmen normalmi
06Glz44 Sevo-0667788 sürekli ben burdayım yanındayım uyu sen die konuş canım emin ol bebekler annelerini anliyor gaz sancıları atak dönemi hepsi yapar rüya görebilir evde sesli bi ses olduysa
Metig_63 Sevo-0667788 Ayetel Kürsi Felak nas oku yüzüne karşı yüksek sesle konuşmayın benim oğlum da sese çok hassas dikkat ediyoruz diye çok çok azaldı hamd olsun 🙏bebekler seslere karşı irkilebiliyor banyoda yıkarken sakin besmele çekerek suyunu dökün düzelir ins