Gece 12 itibari ile 18 günlük olan bebeğimle çıldırmak üzereyiz. İlk haftalar yine meme ve kucak istesede en azından sakindi şuan ağlıyor bızıklanıyor huzursuz uykuya dalamıyor hemen uyanıyor. Bunlar ne zaman geçecek gerçekten çıldırmak üzereyim bende stres oldum ağlıyorum sanki sütüm azalmaya başladı stresten. Annemden destek görememekte üzüyor eşimle arada kapışıyoruz oda anlayışsız lohusalık depresyonuna girmeme ramak kaldı. Ya sabır çeke çeke günleri geçiriyorum. Migrenim tuttu artık. Nolur bana güzel bişeyler söyleyin