Nsu Dogum yapali bir hafta oldu anneler spinal sezeryan oldumu korse takmak istiyorum daha dogrusu korse taktigimda daha rahat ediyorum gobek toplaniyor doktorunuz bu konuda ne onerdi ne zaman basladiniz takmaya acaba tecrubelilerden cevap bekliyorum
MeReYa Nsu Bana 40 ından sonra takabilirsin dedi. Ben de arada bir toparlayıcı tayt giydim ama şu sıralar epey saldım 😓 Diyet desem sütüm azalır diye korkuyorum. En iyisi ek gıda dönemini beklemek diye düşünmeye başladım.