Sufleeee Bebeğim 16 aylık 5-6 gündür tek göğsümü emiyor diğer göğsüm yara oldu kabuk oluştu diye emmek istemiyor. Kremle falan geçirdim yarayı ama çevredekiler o süt bozulmuştur sağ çöpe dök dediler bilemedim bozulur mu gerçekten ?
demet2375 Sufleeee bozulamista bı haftayı gecirmisse acayip bı koku oluyor elinle sagip tekrar çocuğunu emzirebilirsin aynısını yaşadım makineyle sağım yaptım ve tadına baktığımda çok acı bı tat vardı sağdim bı kaç defa tadı yerine gelene kadar sizde sgain tadına bakın bakin
kitapkurdubebeninanasi Sufleeee memedeki süt bozulmaz daha doğrusu emen bebege zararı olmaz ama süt memede bekledikçe farklı bir tadı oluyor tuzlu gibi bir tat o tat tiksinti yaratabilir bebekte
Sufleeee demet2375 defnelinamm OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar kitapkurdubebeninanasi Yildiz52 liyamira Yarim_Kilo_Kiyma Ne bileyim ya herkes öyle diyince tereddüt ettim bi an 😊Tadının değişmesi mantıklı aslında o yüzden sağayım yinede.Teşekkür ederim hepinize 🥰🌸
demet2375 defnelinamm bende öyle düşündüm amma gerçekten ekşi bı tadı var çocuga verse tadı bozulmussa bidaha asla tutmaz hiç riske girme bebek emiş gibi sağ bak tadına güzelse içir yok ekşi dük ama eksikse bunu iki defa yalicanki eski tatlı süt gelene kadar
liyamira Memelerini buzdolabında muhafaza etsene kuzum aaaa kim dediyse çok haklı 🥹🥲🥲🥲 Allahımm neler duyucaz daha yaaa
Yarim_Kilo_Kiyma Sufleeee Çok fazla emmedi ise evet ilk sütü sağıp atın. Birşey oluyordu ama hatırlayamadım şimdi🌺
Aysin3838 Sufleeee memede o sebepten süt bozulmaz. Fakat bazı hamile bayanlarda başka çocuğunu emzirenler oluyor onlarda süt acıması olabiliyor ama herkesde değil. Krem tarzi şeyler süte karışmaz