Minikmucize18 Kızlar lazer epilasyon seansları alıp memnun kalan varmı tamamee seans bittikten sonra sar baştan yapıyo mu tüyler tekrar aynı şekilde ve yoğunlukta çıkar mı
Asyaveannesi04 Minikmucize18 ben 8 seans almıştım 4 seans da bitti büyük rahatlık valla doğumdan sonra da hiç çıkmadı
Minikmucize18 Asyaveannesi04 ya çok iyi gerçekten bende 4 seans aldım henüz 12 Seansım var toplam ama çevremde okadar çok yorum duyuyorum, seanslar bittikten sonra tekrar çıktığını duydum bazılarından acaba herkes de aynı mı diye merak ettim açıkcası
Asyaveannesi04 Minikmucize18 belki kişiden kişiye kıl yapısına göre değişir ama makina çok önemli aleksandrdı benim gittiğim
Asyaveannesi04 Minikmucize18 diod olarak mı geçiyor ismini duydum ama ne derece memnun kalınır sonuç alınır bilemiyorum