Kamergul Doğum yapalı dört ay olcak kızlar geçen ay adet oldurmaya başladım ama bu ay 3 gün Geçikti korkuyorum test yapmaya da sizce süt mü korkuyor yoksa hamilelik olabilir miii 😔
Hamzaurass Kamergul 3 gün çok erken bence düzene girmediği için gecikmiş olabilir benimde 5 gün gecikmişti .
PnarYektaA Kamergul benimde 4. Ayda 10 gün geçilmişti testte negatif çıkmıştı hatta düzene oturması bir yılı bulur
joyfulmom Kamergul süt koruması diye bir şey yok buna inanmayın. Doğum sonrası ilk bir sene gecikme yaşanması normal. Bebek düşünmüyorsaniz korunma yöntemlerini uygulayın mutlaka. Süt korumaz 😊
Kamergul joyfulmom doktorum 4 aylık oldugunda spiral takalım dedi 3. Ayımda adet oldum bu dördüncü ayım ama olmadım bende kreşte yapmaya korktm açıkcası
joyfulmom Kamergul spiral taktirana kadar prezervatif kullanabilirsiniz. Ben doğum yapalı 8 ay oldu hala gecikmeler yaşıyorum geçen ay 15 gün gecikti ömrümden ömür gitti tabi. Doktorum bir seneye ancak toparlar vücudun gecikmeler normaldir demişti
Kamergul joyfulmom prezervatifi eşim kullanmak istemiyor çekme yokuyla korunuyorum ama gene de endişeliyim
Aslicamm Kamergul merhaba, süt korumaz eğer bi korunma yöntemi kullanmadiysaniz hamilelik olabilir ama ilk bi sene adet düzensizliği normal