Nehir__ce Benimkide hepsinde sancılanıyordu ama ebebekte bi mama vardı denemek için aldım celia diye internetteki yorumlara baktım herkes doktor tavsiyesi üzerine almış ve memnun kalmışlar denedim 5 gün içti gayet iyi gibiydi gaz damlası ve gaz surubu kullanıyordum onu da bırakmıstık bize iyi gelmişti simdide gidip alamadıgımız için smaya başladık tekrar çocuk mamayı içmiyor daha 2 ay 10 günlük