Nes1989 Methaba kızlar 2 yasında kızım var hiçbişey yemiyor 3 aydır yemek tükürüyor doktpr prakten verdi çok işe yaricak dedi hiç bir gelişim olmadı asla yemiyor deliricem artık basına gelen var mı bu aylarda