CananAtilla hiç kafana takma bebeğin doyuyor bir göğsün bile yetiyordur zorlama ilk zamanlar çok sütün olduğu için o hepsini kısa sürede içer 😆 şu doktorlar acaba kaç kere emzirmiş acaba çok kızıyorum kural kural kural arkadaş bebekten bebeğe değişiyor işte benimki 5 dkda doyardı asla fazlasını almazdı. 2 ay emzirdim her sağışımda 5 dkda 180 CC çıktığını biliyorum e bu çocuk sağım makinesinden çok çıkardığına göre tıka basa doyuyor demektir minicik bebek 30-40 CC ile rahat doyar midesi yumruğu kadar ☺️ bu da sütü azıcık gelen annenin bile bebeğini rahat doyurduğunun göstergesidir bunlara kafanı takma ben taktım 2 ay emzirebildim bebeğimi zorladığım için meme reddi yaşadım hep yine böyle konuşan doktor yüzünden.