Kızlar şubatta 1 yaş çekimimiz olacak ve mini aile cekimimizde var içinde kızımın kıyafetleri zaten çekim yapılan yerden ama biz ne giymeliyiz kararsızım fikirlerinizi bekliyorum hangi renk olsa daha güzel olur fotoğraflar sizce ve önereceğim birseyler var mıdır?