Merhabalar. 17 aylık kızım gayet iyiydi 1 saat önce emzirdim bırakır bırakmaz kustu baya 45 dk sonra tekrar bu sefer fışkırarak midesinde bişey kalmayacak derecede ağzından burnundan gelerek kustu ne iyi gelir ne yapmalıyım gece ateşlenir yine kusar diye korkuyorum iki kez bronşit geçirdi hasta olacak diye korkuyorum 😓