Berenikom bibloblog evet şişlik var özellikle ağda yaparken farkediyorum ben ayna ile bakarken. Çok kötü hir görüntüsü var et parçası dışarda duruyor ama şöyle düşünün. Bir daire var ve bir tarafı kesilmiş oradaki et parçası şişiyor