Kızlar selam
Artık çözüm bulamamaktan kafayı yemek üzereyim. 7 aylık olduk. Baya baya yiyor yemek istiyor fakat ek gıdaya başladığımızdan beri 5 ay boyunca düzenli olan gece uykularımız kabus oldu sürekli ağlayarak uyanıyor bazen geri dalıyor uyuyor bazen de 5 dakika da bir kalkıyor. Yarın işe başlıyorum ve artık kafayı yemek üzereyim. Gazı mı var verdiğim bişey mi dokunuyor anlamıyorum. Alerjik döküntü falan hiç yaşamadık ama neden böyle olduğunu çözemedim. Kabus gibi geçicek mi ?