Merhabalar. Yapmaman gerkeen birşeyi yaptım çevremden duyduklarima güvenerek.
Normalde prezervatif kullaniyoduk ama hamile kalma ihtimali düşük olan günde prezervatifsiz geri çekilme ile ilişki yaşadık. Hani düşük ya hamile kalma riski ona güvendim ve arkdslrm sadece geri cekilmeyle korundugunu dile getiriyordu biraz buna inanarak prezervatif kullanmadk o gün. Adetim iki gün gecikti. Normalde tirod ilacı kullanıyorm her gün düzenli acaba omu geciktirdi diyorum bu sabah artık içmeyi bıraktım. Kafam o kadar yorgun ki cunku küçük bebeğim var ve kendimi hazır hissetmiyorm. Bu ilişkiyi adet günüme yakın yaşadık acaba hamile kalsam bu adetimin gecikmesinemi yansirdi diğer aykinemi?
Bide ne zaman test yapmalıyım
Düşük ihtimalde olsa bi ihtimal olduğu için cidden hamile kalmış olabilir miyim 😔