Gul_2890 ben de sezaryen doğum yaptım oturamaman normal, yatarak emzirdim bi kaç gün al koluna bebeğini ağrı sancı dinleme tık ağzına memeyi ıh dese emzir ağlasa emzir başka türlü sütün çoğalmaz önce bebeğe sık sık meme teklif edeceksin sonra sütünün kalitesini arttıracak şeyler yiyeceksin zaten 1 aya kalmaz oturur her şey yerine stress olma sakın herkes geçti bu yoldan 🥰 hayırla büyüt evladını