MelekSu Kuzum hiç korkma değeri baya düşük sık sık emzir o iyice düşer. İlk 10 günlük sütun ona çok yararlı sarılık değerini düşürür. Oğlumun değeri hastaneden çıkarken 7ydi ertesi gün gittiğimizde 11 olmuştu tutmamişti doğru düzgün, hastanede mama da vermediler emmesi gerekli diye. Çığlık çığlığa ağlıyordu memenin ucu pek yoktu. Bende stres olmuştum besleyemiyorum aç kaldı diye. 2 gece de toparladı düştü değeri hep meme verdim çok dikkat ettim alarm kurdum saat başı emzirdim. 5 günlükken topuk kanı verdiğimizde sarılığı 3 dereceydi ve gözlerinin sariligida gitmişti. Stres yapma bol bol emzir, güneş ışığında tutmaya çalış yani uyuduğu yer aydınlık olsun. Uyuyorsa da uyandır hep emzir hiç birşey olmaz 🐣🌼