Ayazligunlerim benim bebeğim de 3ay 16günlük gece 4 ten 6.30 a kadar dediğiniz gibi kıvranıyor gözler kapalı ama arada ağlama sesi verdiğinde gaz da çıkarıyor yani oturup saysam 30 a yakın çıkarıyordur biriken gazları böyle yapıyor ve çıkaramadığı zaman da ağlayarak uyanıyor bir daha da uyumuyor.. Peki sizde de meme ve biberon reddi var mı bebeğimde 4 gündür böyle Bi sıkıntı var zorla besliyorum