anataraf1leoparbenim Burada birçok arkadaş e devlet üzerinden ödendiğini söylüyor ama 2 haftadır bakıyorum bi açılmadı nasıl yapıyorsunuz ödeme benimkinde mi sorun var ? Doğalgazda çıkıyor ödeme ama elektirikte çıkmıyor ne yazıkki
Balkupum2505 anataraf1leoparbenim e devkete girince elektrik yardimi ile fatura ode kismina gelin sag en ustte fatura öde yazar oraya tiklayin acilacak olan sayfa sizi yönlendiriyor zaten.. bende e devleten odeyemedim kurum ismi cikmiyodu mecburen ptt den ödedim
Meltemingo anataraf1leoparbenim canm e devletten fatura odeme istanbul icin bogazici epas secliyor sozlesme numarasini girince cikiyor
anataraf1leoparbenim Balkupum2505 çıkmıyor öyle bi buton canım sadece doğalgaz için çıkıyor elektirikte her ay 1 fatura ödenir diyor geçen ay ödedim bu ay gelen fatura ödenmedi bi