BYS27 Mama kullanan anneler ne kullanıyorsunuz ?? gaz ve şişkinliğe iyi gelen mama önerisi olan anneler acill yazabilir mii ??
Nns_emiri BYS27 evolvia aylarca kullandım hiç gaz yapmıyor şimdi sma optipro kullanıyorum oda yapmıyor. Ama aptamil ve bebelac gold denemiştim aşırı gaz yapmıştı ikisi de. Kilo alımı az olduğu için tüm mamaları denedim
[silindi] Sma optipro eğer comfort serisine geçebilirsiniz bizde comfort kullanıyoruz. Çocuktan çocuğa değişse de bana göre hiç gaz yapmayan diye bir mama yok illa ki gazı oluyor