Rabiasya21 büyük ihtimal enfeksiyon . Kızımda aynı şekilde ağlayarak sürekli elimi tutup kaşımamı isterdi. Sizin gibi yüzeysel kaşırdım. Idrar testi yaptırdık enfeksiyon çıktı. 10 günlük antibiyotik verdi. sadece 3 gün onuda yarisi agzina yarisi üstüne dökerek içti. Çok şükür 3 gün sonra kaşıntı falan kalmadı. Dr a götürmenizde fayda var.