BYS27 mama kullanan anneler ne kullanıyorsunuz?? gaz ve şişkinlik için mama önerisi olan anneler yazarmısınız ??
birmelekannesiiiiii BYS27 Bebelac gold kullanıyoruz çok şükür kabızlık gaz problemi olmadı kilo alımı da gayet iyi oldu
Nerminbelizumay Merhaba benim bebeğim için sma comfort önermişti doktor gaz yapmadı kesinlikle ki gazdan çok çekmiştik başlarda