cicikom Endişelerinizi çok iyi anlıyorum. Aynılarını ben de taşıdım. Forumda çok kez söyledim, mide ultrasonuna baktırdım. Aç mı tok mu diye akli dengemi yitirmek üzereydim zira. Sonuç tok. Görseniz şahane aç taklidi yapıyordu. Meğer refleksmiş o. İnsan kendini sorguluyor. Fedakarlıklarınızı tahmin edebiliyorum. Özellikle de bebek öncesi hayata daha yakın olduğunuz için oryantasyon süreci sancılı geçiyor. Hepimiz için böyleydi. Bir yerden sonra kendinizden vazgeçişler olağan hale geliyor. Sadece nadir olarak 1 saat özgürlüğüm de mi yok? deme ihtiyacı duyabilirsiniz. O zaman da umarım en güvendiğiniz kişi size destek olur. 🙏