Merhaba arkadaşlar burda yaniyim oğlum 4 gündür solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor ateşler içimdeydi bir türlü geçmedi fena halde de öksürü vardı kan testi verdik ck 600 ast 54 çıktı . Acayip korkuttular acildedikler hafta sonu diye poliniklerde açık değildi . Geçen ay ise 18 kasım da kan tahlili vermişiz ast 33 ck ise 100 çıkmış normal değerinde bugün neden böyle oldu bilgisi olan bana yazabilir mi lütfen 🙏