Ahe Hanımlar 1 haftadır hastayım. Bütün şikayetlerim geçmesine rağmen bu öksürük bir türlü geçmedi. Bildiğim bütün tarifleri uyguladım ama hala devam ediyor. Bilgisi ve tecrübesi olan benimle de paylaşırsa çok sevinirim.
Ahe Yildiz52 hayır gidemedim hastaneler çok kalabalık. En son gittiğimde kızım ertesi günü hastalandı. Korkuyorum hastanelere gitmeye de bu yüzden