alisanindunyasi Oğlum 5.ayını doldurduğu gün Rotavirüs 2.dozunu aldı. 2 gün sonra yani bugün Bexero ve Nimenrix ilk dozlarını vuruldu. Ağlamayan oğlum geceden beri sürekli ağlar vaziyette ateşi 39 un altına düşmüyor calpol verdik 2 defa düşmedi sürekli inliyor acile götürdük hiçbişey yapmadılar havale geçirmesinden korkuyorum kızla saat sabaha karşı 4 buçuk hala aynı durumdayız nolur bişey diyin çok tedirginim😔
Ipekk alisanindunyasi Bexero kızımdada ateş yaptı ciddi derecede ama doktorumuz normal olduğunu söyledi sürekli. Siz eklem yerlerine ıslak pamuk uygulayın sürekli inşallah sabaha kadar hafifler 🙏🏻🙏🏻
NaimeYilmaz alisanindunyasi Anlamadığım ne acelesi varmış hepsini peşpeşe yapmış. Hastanede yatış isteyin gerekirse kontrol altında olur🙏
meryemmirasmombuse alisanindunyasi bizde geçen ay nimenrix olduk bu ay bexero olucaz aylara yayması gerekmiyormuydu pespese yapılıyor mu bilmiyorum ama nimenrix bizde ateş bacakta şişlik kızarıklık filan yapmıştı bexero daha çok ateş yapıyormuş nasıl olucak bilmiyorum 🤷🏻♀️
asocialmom alisanindunyasi 1 ay ya da 2 ay ara verilmiyor muydu menenjit aşıladında? Aynı gün yapıldığını ilk defa duydum
2mmom Geçmiş olsun canım, limonu suyla karıştırıp bebeğinin ayaklarına sürmeyi denedin mi? inşallah düşer de minik iyi olur💕
Kubuu Öncelikle geçmiş olsun neden iki markanın da aşını yaptılar 🤔 ateş bizde de olmuştu ama en fazla 38.2 yi görmüştüm ben acaba doktorunuza sordunuz mu bu kadar yükselmesi normal miymiş
melis_duru Kubuu çünkü iki aşı da menenjitin farklı türleri için. Yani ikisinin de yapılması gerekiyor
Esrasr Normalde 1ay arayla oluyo aşılar geçen ay nimenrix oldu bu ay bexsero olacak aynı anda neden yapıldı ki? Bexsero ağır bı aşı ateş yapıyor nimenrix te ateşi çok çıkmamıştı bizim
Sevim07 Esrasr biz 4 ay da rota ve nimerix oldu 10 gu n sonra rota bexero olacağız Asi yayılıp yapılır 2 tıp olunca menenjitte
Kubuu melis_duru evet doğru ama bunu 2 doz yerine 4 doz olarak yayabilir ay da bir yapabilirdi üst üste olması mantıksız çünkü menenjit ateş yapan bir aşıdır neyse olan olmuş şuan ateşi nasıl? @alisanindunyasi