Ngss 14500 civarı kilosu boyu da 90-92 cm var sanırım. Çok iyi önde güzel giden bir gelişiminin olduğunu söylüyorlar , motor gelişimi vs de gayet güzel beyin olarakta ayına göre iyi aktif bir çocuk diyorlar ama bıngıldakta baya açıklık olduğu için ben endişe ediyorum tabi ki yine de . Gelişim acısından neden sordunuz acaba ne gibi bir ilgisi var bıngıldakla merak ettim o yüzden soruyorum ona göre gözlemleyeyim çocuğumu 🙏