17 aylık kızım var işim olduğunda,temizlik yaparken ya da eşimle dışarı çıkacağımız zaman babaannesine bırakırız memeleketime gittiğimde ananesine ya da teyzesine sonuçta güvendiğim insanlar insanın biraz olsun rahat bir şeyler yapmaya ihtiyacı oluyor bence çok zor bi bebek o yüzden biraz olsun nefes almış oluyorum bende bence böyle bi imkanınız varsa hem çocuğunuza hem kendinize iyi gelir sonuçta annesi sizsiniz unutur mu hiç annesini 2-3 saat sonra döndüğümüzde anne diye kapıya koşup çığlıklar atıyor kızım bence kafanızda kurmayın bu konuyu