H_nurozkan Merhaba bogazlarim yutkunurken çok acıyor ve çok üşüyorum ne yapabilirim ne iyi gelir acaba
Eeco H_nurozkan haşlak değil ılık şeyler tüketin ateşinizi bir kontrol edin üşümeniz ateş göstergesi olabilir yarında en temizindem bir serum alın ben amca öyle gözümü açtım malum salgın🤦🏻♀️
Show_must_go_on H_nurozkan 3. Gün artık serum yedim kendime geldim hiç bir şey geçirmiyor nasıl bir hastalıksa artık