Annebebek03 Kızlar merhaba 3 aylık oğlum var rota aşısını yaptıran varmı internet’te korkunc yan etkiler yaziyor ikiye bölündüm birde iğne olarak mı ağızdan mı veriliyor yaptıran varsa yan etkisi vs oldumu
Momomom Annebebek03 ağızdan veriliyor canım yan etkisi bizde olmadı ama yaptırmanı tavsiye ederim ablam yaptırmadı kızı rota geçirdi bin pişman oldu 2 katı parayı hastaneye ödedi ben yaptırdım çok şükür bi sıkıntımız yok
hunilimomy Annebebek03 ağızdan veriliyor gözünüzü korkutacak bi yan etkisi yok her aşıda oldugu gibi huzursuzluk yapabiliyor yaptırmanız daha sağlıklı eger enfeksiyon kaparsa uzun süreli hastanede yatmak zorunda kalıyorsunuz tedavi icin
Annebebek03 Momomom Allah korusun evet ya yatan da çok fazla yaptırsam ayrı yaptırmasam ayrı çok korktum
Perikizi83 Alerji şüphesi olan bebeklere asla yapılmamalı , benim oğlumun testi negatif geldiği halde Dr önermedi ciddi yan etki olur dedi yapmadı.şüphe derken kolik bebeim var gaz sancısı dışında belirti yok
Annebebek03 Perikizi83 anladim ama bunu testle de anlamazsak nasıl anlayacağız başlarda bizde gaz sancıları vardı ama azaldı şükür kolik değil