papatyaperisii11 Eşim gidip başvurmuş evrakları da vermiş ama e devlette girince görünmüyor nasıl görüntülerim acaba ben bunu sistemde niye görünmüyor anliyamadim alan var mı bu parayı
Tugbakaraer papatyaperisii11 çalışan mısınız özel sektörde bende yeni doğum yaptım ama her hangi bir başvuru gerekmiyor otomatik yatıyor diye biliyorum şahıs ödemelerinden takip edebilirsiniz
papatyaperisii11 Merveeemeeliss üç dört gün oldu başvurali canım eşim başvurmuş bende mi gorunur onun e devletinde mı acaba ki
Merveeemeeliss papatyaperisii11 sende görünür canım bnmdr eşim başvurdu ama 1 hafta snra falan gözüktü doğum parası diye e devlette